סיר נון סטיק איכותי מבית טוב

 סיר נון סטיק איכותי מבית טוב

מבקשים לרכוש סיר נון סטיק איכותי מבית טוב? כדאי שתכנסו לחנות האונליין של RAN International Trade  המייבאת ומשווקת באופן בלעדי את סירי נון סטיק האיכותיים של המותג האיטלקי המצליח PINTINOX. החברה משווקת סירים ומחבתות נון סטיק של המותג במידות ודגמים שונים ומספקת אותם עם משלוח חינם לכל כתובת מבוקשת.

הסיפור שמאחורי מותג סירים איטלקי מוביל

חברתנו מייבאת ומשווקת סירי נון סטיק של המותג האיטלקי הנודע PINTINOX. המותג שוכן באיטליה בלומזאן, חבל ארץ שעוד מימי האימפריה הרומית העתיקה הפך לאזור תעשיית מתכת מצליח. זאת בזכות שילוב של מכרות ברזל לצד יערות עצים לייצורו של פחם ונהרות מים לשינוע העצים. באזור זה הקים בשנת 1929 פינטי ג'אקומו בית מלאכה שהתמחה בהמשך בייצור כלי בית, סכו"ם וסירים. מאמצע המאה העשרים החברה החלה לשגשג ולהפוך לשם דבר בתחום בכל רחבי איטליה ובהמשך גם בכל רחבי אירופה והעולם. כיום המותג PINTINOX מייצר מגוון כלי בישול ואוכל איכותיים בסגנונות עיצוב שונים מקלאסי ועד למודרני.

מבחר סירי נון סטיק

בחנות האונליין שלנו מוצעים מבחר סירי נון סטיק מסדרות עכשוויות שונות של המותג העולמי PINTINOX, הכוללות בין היתר -

  • סדרת Power- סדרה של סירים איכותיים, בטוחים ועמידים מאלומיניום מחושל. הסירים מוצעים בקטרים שונים עם עובי דופן של שלוש מילימטר. הם כוללים שתי שכבות של ציפוי נון סטיק XYLAN וכן מכסה מזכוכית עם ידיות בקליט ופתח ליציאה של אדים.
  • סדרת Pro- סדרת סירי איכות של יציקת אלומיניום עם שלוש שכבות של ציפוי נון סטיק טיטניום. הסירים מסופקים בקטרים שונים עם מכסה זכוכית הכולל טבעת סיליקון ופתח לאדים.
  • סדרת Pop- סירים מאלומיניום עם שתי שכבות נון סטיק XYLAN, דפנות בעובי של שניים וחצי מ"מ ומכסה עם ידיות בקליט ופתח לאדים.
  • סדרת Materic- סדרת מחבתות נון סטיק עם שלוש שכבות של ציפוי נון סטיק טיטניום מחוספס, עובי דפנות של ארבעה מ"מ, ועם ידית ארגונומית נוחה שלא מתחממת.

הזמנת סיר נון סטיק

הזמנת סיר נון סטיק מוצעת ישירות דרך חנות האונליין שלנו. בנוסף לביצוע הזמנות, לעוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא צרו קשר עם RAN International Trade  מערכות פרימיום בטלפון 079-5740645 או במייל service@ran-intrade.co.il.

התקשרו 079-5740645 או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

'

'

לתמיכה בביצוע רכישה באתר או להזמנה טלפונית ותשלום ללא הזנת פרטי אשראי נא ליצור קשר ב 079-5740645

  • תשלום באשראי
  • תשלום
  • תשלום בטלפון
  • העברה בנקאית
דלג לתוכן מרכזי