להתקדם לסט אוכל פורצלן bone china

להתקדם לסט אוכל פורצלן bone china

באתר של  RAN International Trade  מערכות פרימיום  מוצע מבחר יוקרתי של כלי שולחן, סכו"ם, כלי קריסטל ועוד המיובאים בלעדית על ידי החברה. מוצרים אלו כוללים גם מגוון איכותי, עכשווי ויוקרתי של סט פורצלן bone china, תוצרת המותג היפני NARUMI. זאת לצד כלי אוכל מושקעים בעיצוב מרהיב של המותג האיטלקי המוערך TOGNANA.

משמעות פורצלן bone china

פורצלן bone china פותח לראשונה בסוף המאה השמונה עשרה באנגליה והוא מוגדר ככזה אם הוא מכיל לכל הפחות שלושים וחמישה אחוזי אפר עצם. האיכות של פורצלן מובחר  זה ניכרת ברמות גבוהות של שקיפות ולובן ההופכת אותם לכלי שולחן מהיותר יוקרתיים ויפים, המבוקשים לאורך ההיסטוריה על ידי בני אצולה ומשפחות מלוכה אירופאיות.

כלי פורצלן של מותג יפני מוביל

אנו מייבאים ומשווקים באופן בלעדי בישראל סט אוכל פורצלן של המותג היפני הוותיק והמוערך NARUMI. המותג קיים עוד מתחילת המאה הקודמת ומתמחה בייצורם של כלי אוכל ושולחן יוקרתיים, באיכות חסרת פשרות. משנות השישים של המאה העשרים המותג החל בייצור של כלי שולחן מסוג bone china עם ייצור ועיצוב בגישות חדשניות ומתקדמות, ועם טכנולוגיות דפוס שעשו להן שם עולמי. כל זאת לצד שמירה על גישות ייצור ועיצוב מסורתיות המפארות גישות עיצוב יפניות.

הכלים  מיוצרים בכל שלביהם במפעלי החברה וכך מבטיחים רמה הדוקה של פיקוח על איכותם. הקפדה זו יוצרתכלי פורצלן עמידים ביותר עם רמת שקיפות, לובן וברק מושלמת. זאת לצד עיצובים ייחודיים המופקים על ידי אומנים מנוסים ורפרודוקציות של יצירות נודעות של אומנים מפרסמים.

מבחר של כלי פורצלן bone china

אנו מייבאים ומשווקים מבחר כלי שולחן ואוכל מפורצלן bone china המיוצרים על ידי המותג היפני NARUMI. בין היתר תמצאו באתר סט צלחות פורצלן יוקרתי שניים ושלושה חלקים מדגם charlotte בצבע לבן, וכן סט צלחות פורצלן דגם solaria עם עיטורי פרחים כחולים מעודנים. זאת לצד סט יוקרתי וייחודי עם שוליים מוזהבים, סט מעוצב בסגנון יפני מדגם mix and match ועוד.

סט אוכל פורצלן של מותג איטלקי

מלבד כלי פורצלן של NARUMI יפן אנו מייבאים גם כלי אוכל מפורצלן של המותג האיטלקי המוערך TOGNANA. מדובר במבחר כלי פורצלן יוקרתיים בעיצוב עכשווי הכוללים צלחות גדולות למנות עיקריות, צלחות למרק, צלחות קטנות וקערות פירות.

הזמנת סט אוכל פורצלן

הזמנת סט אוכל פורצלן מוצעת ישירות דרך חנות האונליין המאובטחת והמתקדמת שלנו. כמו כן לביצוע הזמנות, קבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא צרו קשר עם חברת RAN בטלפון 079-5740645 או במייל service@ran-intrade.co.il.

 

 

התקשרו 079-5740645 או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

'

'

לתמיכה בביצוע רכישה באתר או להזמנה טלפונית ותשלום ללא הזנת פרטי אשראי נא ליצור קשר ב 079-5740645

  • תשלום באשראי
  • תשלום
  • תשלום בטלפון
  • העברה בנקאית
דלג לתוכן מרכזי