החזרות חינם

אנו ב "RAN International Trade מערכות פרימיום" בטוחים ברמתם הגבוהה של המוצרים הנמכרים באתר ובכלל זה מקוריותם, איכותם, עיצובם ויופיים.

מעכשיו תוכלו לבצע רכישה אונליין באתר בבטחון גמור שאם המוצר לא יענה על ציפיותיכם תוכלו להחזירו בקלות, ללא מאמץ וללא כל עלות מצידכם.

כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם הנהלת האתר בתוך 24 שעות מקבלת המשלוח ואנו נשלח שליח על חשבוננו לאסוף אותו בתיאום איתכם.

לתשומת לב - לא תתאפשר החזרה כנ"ל בקטגוריות כלי פורצלן, כלי קריסטל, סירי נירוסטה וסירי נון סטיק.

החזרה ואיסוף חינם יתאפשרו בכפוף לנאמר להלן-

במידה ומסיבה כל שהיא עם הגעתו לא השביע המוצר את רצונכם ונמצא שאינו תואם את ציפיותיכם, תוכלו להחזירו ללא כל עלות נוספת ותזוכו על הרכישה במלואה, ובתנאי שלא נעשה כל שימוש שהוא במוצר והוא נשמר באריזתו המקורית ללא פגם או לכלוך או נזק כל שהוא.

עם הגעת המוצר אלינו ולאחר שיוברר שהוא עומד בתנאי הנ"ל תזוכו כנ"ל. במידה והמוצר לא עומד בתנאי הנ"ל לא ינתן זיכוי ורשאית רן מערכות פרימיום לתבוע את עלות האיסוף מהלקוח.

אין "RAN International Trade מערכות פרימיום" מתחייבת בשום צורה לאשר את ההחזרה על חשבונה ואת הזיכוי והיא שומרת לעצמה את הזכות לפעול על פי הוראות חוק הגנת הצרכן התשמ"א (1981) וכפי שמצוין בתקנון האתר על אף הטבת ההחזרה המצויינת לעיל.

התקשרו 079-5740645 או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

'

'

לתמיכה בביצוע רכישה באתר או להזמנה טלפונית ותשלום ללא הזנת פרטי אשראי נא ליצור קשר ב 079-5740645

  • תשלום באשראי
  • תשלום
  • תשלום בטלפון
  • העברה בנקאית
דלג לתוכן מרכזי